sobota, 9 maja 2015

Witajcie!

Witajcie!

Nazywam się Fabian, mam 18 lat. Czytanie książek to moja pasja, a jak napisał pan King każda pasja jest cenna. Moją pasją, jak już się pewnie domyślacie jest czytanie książek. Uważam, że jest to jedna z cenniejszych pasji, gdyż nie tylko potrafi zrelaksować ale także czegoś nauczyć. 
Blog powstał tylko i wyłącznie po to aby dzielić się z wami, moimi spostrzeżeniami na temat przeczytanych przeze mnie książek. Czasami tworzę też coś własnego, więc może kiedyś coś wam wrzucę.
No tak, to by było na tyle. Jeżeli macie jakieś pytania, to zapraszam do udzielania się w komentarzach. Dzisiaj jeszcze powinna się pojawić recenzja Miasteczka Salem pana S. Kinga.
Życzę miłego wieczorku!

4 komentarze:

  1. S.King ma ciekawe powieści, a co powiesz o "Sklepiku z marzeniami"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jeszcze nie czytałem. Mam dopiero w planach :)
      Czytała może Pani "Pokochała Toma Gordona" Kinga ?

      Usuń
  2. Życzę wytrwałości w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No jak na razie wytrwałość jest, oby jak najdłużej :P

      Usuń