poniedziałek, 18 maja 2015

Saga o Ludziach Lodu powraca!

Witajcie :)
Przychodzę dzisiaj do was z cudowną informacją!
Mianowicie, przechodzę sobie dzisiaj koło kiosku i co widzę ?
A no widzę pierwszy tom świetnej sagi norweskiej. Mówię tu oczywiście o Sadze o Ludziach Lodu. Okazało się, że saga zostaje na nowo wydawana w wersji kolekcjonerskiej, w twardej oprawie.

Nie zastanawiając się wiele, poleciałem do kiosku i kupiłem pierwszy tom. A teraz to co najważniejsze, czyli informacje dotyczące recenzji SOLL. Moja opinia odnośnie każdego tomu będzie pojawiała się co niedziele, poczynając od następnej.  Zachęcam do kupowania i czytania! Miłego wieczorku.

9 komentarzy:

  1. Nie jestem fanką Sag, więc ta mnie też nie zaciekawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i przeraża długością ale uważam że wciąga niemiłosiernie ;)

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tej sagi :) O czym właściwie jest? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokrótce, jest to saga rodzinna. Członkowie rodziny Ludzi Lodu, przez o ile dobrze pamiętam 500 lat walczą z starym przodkiem swojego rodu Tengelem Złym. Jest dużo bohaterów, bo i dużo pokoleń. W sumie to poznajemy losy, każdego bohatera osobno. Można powiedzieć, że jest to romans z dużą domieszką fantasy, ale takiego lekkiego fantasy. Czasami ma się wrażenie, że to co autorka opisuje na prawdę istnieje. Bardzo polecam tę sage i zapraszam w każdą niedziele, może zachęcę Cię do kupna ;)

      Usuń
  3. No proszę, to dopiero niespodzianka! Co tydzień pewnie będą wypuszczali kolejny tomik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, dopiero zerknąłem na zdjęcie, znaczy co piątek. :P

      Usuń
    2. Nie jestem pewny, ale wydaje mi się, że na zdjęciu jest błąd ;)
      Tak, za stronie wydawnictwa NORDI-PRESS jest napisane, że wydawane będą co wtorek. Przypuszczam , że będą pojawiać się nawet w poniedziałek ;D No nic zobaczymy jak to będzie w przyszłym tygodniu.

      Usuń
  4. Aż żałuje że posiadam już całą sagę, chętnie tę też bym uzbierała;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tutaj podane są kolejne wydania tomów SOLL (na samym dole strony):

    http://formularze.literia.pl/forms/ludzielodu/#

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń